preskoči na sadržaj

Osnovna škola Lapad

Oglasna ploča

Kurikulum OŠ Lapad

Autor: Lana Kurtović, 27. 10. 2010.

OSNOVNA ŠKOLA LAPAD

DUBROVNIK

 

ŠKOLSKI KURIKULUM

ŠKOLSKA GODINA 2010. / 2011.

 

                                           Dubrovnik, rujan 2010.

ŠKOLSKI KURIKULUM

Kurikulum podrazumijeva i uključuje opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo i kontrolu postignuća prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za odvijanje procesa (prof. dr. Vladimir Jurić, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu).

U školskoj realnosti kurikulum u sebi sadrži sve sadržaje, procese i aktivnosti koji imaju za cilj ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja na način da se promoviraju intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj djece/učenika. Uz službeni program, kurikulum sadrži aktivnosti i sadržaje koji se mogu smatrati neformalnim. To su sadržaji i aktivnosti po kojima se škola prepoznaje i koji su svojevrsni zaštitni znak njenog imidža.

Školski kurikulum utvrđuje dugoročni i kratkoročni plan i program rada škole kroz izbornu nastavu, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, te druge odgojno obrazovne programe i projekte.

U izradi školskog kurikuluma stavljen je naglasak na specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Pri tom se za polazište rada na sadržajima školskog kurikuluma uzimaju potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice. U planiranju aktivnosti vodimo se načelima individualizma, nepristranosti i transdisciplinarnosti. Bitne pretpostavke ostvarivanju ciljeva postavljenih u kurikulumu su: postojanje stručne kompetencije učitelja, kvalitetna suradnja na relaciji roditelji – škola, podrška i pomoć lokalne zajednice.

Karakteristike školskog kurikuluma:

  • težište obrazovnog procesa nije više sadržaj već cilj i rezultat obrazovanja
  • razvoj sustava procjene i samoprocjene u obrazovanju
  • usmjerenost prema kvaliteti rezultata
  • usmjerenost na učenika i proces učenja
  • samostalnost i razvoj škole
  • stručna samostalnost i odgovornost učitelja
  • lokalna i šira podrška zajednice za učinkovitost i kvalitetan obrazovni sustav

Školskim kurikulumom utvrđuje se:

  • aktivnost, program i /ili projekt
  • nositelj aktivnosti, programa i /ili projekta
  • ciljevi aktivnosti, programa i /ili projekta
  • način realizacije aktivnosti, programa i /ili projekta
  • vremenik aktivnosti, programa i /ili projekta
  • namjena aktivnosti, programa i /ili projekta
  • troškovnik aktivnosti, programa i /ili projekta
  • način vrednovanja rezultata i provedbe aktivnosti, programa i /ili projekta


Priloženi dokumenti:
Skolski kurikulum OS Lapad 2010.-2011..pdf (639.96 KB)


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži

Erasmus +

 

 

KORISNI MATERIJALI

CMS za škole logo
Osnovna škola Lapad / Od Batale 14, HR-20000 Dubrovnik / os-lapad-du.skole.hr / ured@os-lapad-du.skole.hr
preskoči na navigaciju