Poštovani roditelji,
obzirom da Osnovna škola Lapad koja radi u jednoj smjeni te se individualni razgovori izvode u jutarnjim satima kada roditelji rade, ovim putem Vas obavještavam da će svi učitelji imati jedan popodnevni termin u 1.polugodištu.
Najučinkovitiji i najpotpuniji način informiranja roditelja svakako su individualni razgovori ili informacije. Tijekom individualnih razgovora roditelj se usmeno informira o razvoju i napretku svoga djeteta te razmjenjuje zapažanja s učiteljem.
Roditelji, kao primarni odgajatelji, imaju pravo biti dobro informirani o tome kako njegovo dijete živi i razvija se u školskim uvjetima, što se sve čini u cilju poticanja tog razvoja te koliko je dijete u školi uistinu sretno i zadovoljno.
Roditelji na informacijama s razrednikom/predmetnim učiteljima razgovaraju o djetetu, njegovom napredovanju, postignutim rezultatima, odnosu prema radu, učiteljima i drugim učenicima. Učitelj roditeljima daje na uvid pisane radove učenika (provjere znanja) te pokazuje likovne radove.
Individualni razgovori važni su i za učitelje jer kroz razgovor s roditeljima upoznaju stavove i mišljenja roditelja, a individualni kontakt omogućava stvaranje prisnijeg odnosa. Individualnim razgovorom s roditeljem učitelj dobiva uvid u uvjete života i rada učenika u obitelji, što mu pomaže u odgojnom radu s njim u školi. Roditelji na individualnim razgovorima upoznaju učitelja i s mogućim zdravstvenim poteškoćama koje ima dijete te terapijama i vježbama koje dijete redovito polazi.
Prava suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme. Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena, drugačijih gledišta i novih aktivnosti.