preskoči na sadržaj

Osnovna škola Lapad

Što je "produženi boravak"?

Produženi boravak je neobvezni, ali kvalitetno osmišljen odgojno-obrazovni rad s učenicima u školi nakon redovne nastave.

Rad učitelja u produženom boravku drugačiji je od klasične nastave te se ne svodi samo na pisanje domaće zadaće. U produženom boravku učitelji na kreativan način povezuju učenje, rad i igru. Izmjenjuje se vrijeme za učenje, vježbanje i ponavljanje nastavnog sadržaja te odmor i organizirane aktivnosti: likovne, glazbene, sportsko-rekreativne, matematičko-logične, jezično-komunikacijske, socijalizacijske i sl.  Izmjenom svih navedenih aktivnosti razvijaju se prijateljski odnosi, tolerancija, dogovaranje i pomaganje, komunikacijske vještine, bogaćenje rječnika i sl.

Važnu ulogu ima i suradnički rad. Učenici međusobno jedni drugima pomažu, međusobno objašnjavaju zadatke na njima razumljiviji i pristupačniji način, uče pomagati i prihvaćati pomoć. Tijekom učenja učiteljica usmjerava učenike na vrednovanje, na provjeravanje rješenja i ispravljanje pogrešaka, praćenje razine usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda i planiranje daljnjih koraka za ostvarivanje ciljeva učenja. Važno je stalno praćenje napredovanja učenika i tijekom njegova rada u produženome boravku.

Cilj učitelja u produženom boravku je pripremiti učenike za bolje snalaženje u pisanju domaćih zadaća, ponavljanju, uvježbavanju i primjeni naučenog na redovnoj nastavi poštujući pritom skladan emotivan, društveni i psihološki razvoj učenika. Kako bi rad u produženom boravku bio zanimljiviji, osim učionice, učitelji aktivnosti provode i na školskom dvorištu, školskoj dvorani, knjižnici, u šetnji okolicom škole. Učenicima koji pohađaju produženi boravak, osigurani su i obroci: ručak i užina.

Suradnja učitelja

Rad u produženome boravku učitelji provode u timskome radu. Timski rad podrazumijeva suradnju, uvažavanje, nadopunjavanje, nadogradnju i stalno zajedničko djelovanje tijekom cijele školske godine.
Učitelji razrednici i učitelji produženoga boravka ravnopravni su kreatori i realizatori svake etape rada.
Od izuzetne je važnosti zajedničko planiranje, razmjena ideja, iskustava i znanja.

Kada škola postane naš drugi dom, kada radimo timski u dogovoru, kada jedni druge osluškujemo i „čujemo“, tada iskustvo i znanja naših učitelja i roditelja može imati samo jedan rezultat: Zadovoljno i sretno dijete koje izrasta u uspješnog i dobrog čovjeka!

            


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži

Erasmus +

 

 

KORISNI MATERIJALI

CMS za škole logo
Osnovna škola Lapad / Od Batale 14, HR-20000 Dubrovnik / os-lapad-du.skole.hr / ured@os-lapad-du.skole.hr
preskoči na navigaciju