2017-11-28 13:12:11

Stručni skup AZOO Stručno metodičke teme u području školskog knjižničarstva

21. studenog 2017. god. u našoj školi održan je županijski jednodnevni stručni skup Agencije za odgoj i obrazovanje za školske knjižničare pod nazivom Stručno metodičke teme u području školskog knjižničarstva u kojem su sudjelovali i naši učenici iz razreda: 7. a, 7. c, 4. d, 8. c.

Nakon pozdravne riječi suorganizatora ravnateljice Mirjane Kaznačić, knjižničarke Nikoline Miloslavić, dipl.knjiž., struč. sur. knjižničarke – pripravnice i Tee Kompar Jerković, struč. sur. knjižničarke i V – ŽSV za OŠ/SŠ, PŠ Montovjerne nizali su se predavači:

Ana Saulačić, viša savjetnica, AZOO Podružnica Split

Knjižnično-informacijska pismenost i poticanje čitanja; 

Analiza nastavnih priprema za nastavno područje školsko knjižničarstvo

 

Vanja Jurilj, stručna suradnica savjetnica, OŠ Antuna Mihanovića Zagreb

 Informacijsko čitanje (čitanje sa razumijevanjem) – ogledni nastavni sat sa dijelom djece 7.a i 7. c razreda; potom je uslijedila rasprava o viđenom

 

Ivana Čarapina, stručna suradnica knjižničarka, OŠ S. Radića, Metković

Referentna zbirka - ogledni nastavni sat 4. d

 

Martina Glučina, nastavnica povijesti i dipl. knjiž., stručna suradnica mentorica , Srednja poljoprivredna i tehnička škola, Opuzen

Kritičko mišljenje pri analizi povijesnih izvora – ogledni nastavni sat 8. c

 

Ciljevi skupa su bili osnažiti stručne suradnike knjižničare za:

  • izvedbu oglednog nastavnog sata nastavnog područja školsko knjižničarstvo;
  • povezivanje s drugim kolegama u svojoj školi i izvan škole kako bi u radu s učenicima vođenim istraživačkim učenjem osnažili učenike u korištenju knjižnično-informacijske pismenosti za postizanje kvalitetnijih obrazovnih postignuća;
  • razumijevanje važnosti planiranja sadržaja u skladu sa željenim ishodima učenja;
  • primjenu Bloomove taksonomije obrazovnih ishoda knjižnično-informacijske pismenosti;
  • razmjenu iskustava vezanih uz vrednovanje znanja učenika;
  • prepoznavanje važnosti školskog knjižničarstva u osnaživanju interdisciplinarnog pristupa suvremenoj nastavi

 

Metode i oblici rada: plenarno izlaganje, ogledni nastavni sat i rasprava.


Osnovna škola Lapad