preskoči na sadržaj

Osnovna škola Lapad

Login
Natječaj za radna mj...
Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Odgovara li tvoj uspjeh u školi tvojim sposobnostima?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 10. 2010.

Ukupno: 782815
Ovaj mjesec: 3416
Ovaj tjedan: 78
Danas: 3
Vijesti 2018/2019
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručni skup AZOO Stručno metodičke teme u području školskog knjižničarstva
Autor: Nikolina Miloslavić, 28. 11. 2017.

21. studenog 2017. god. u našoj školi održan je županijski jednodnevni stručni skup Agencije za odgoj i obrazovanje za školske knjižničare pod nazivom Stručno metodičke teme u području školskog knjižničarstva u kojem su sudjelovali i naši učenici iz razreda: 7. a, 7. c, 4. d, 8. c.

Nakon pozdravne riječi suorganizatora ravnateljice Mirjane Kaznačić, knjižničarke Nikoline Miloslavić, dipl.knjiž., struč. sur. knjižničarke – pripravnice i Tee Kompar Jerković, struč. sur. knjižničarke i V – ŽSV za OŠ/SŠ, PŠ Montovjerne nizali su se predavači:

Ana Saulačić, viša savjetnica, AZOO Podružnica Split

Knjižnično-informacijska pismenost i poticanje čitanja; 

Analiza nastavnih priprema za nastavno područje školsko knjižničarstvo

 

Vanja Jurilj, stručna suradnica savjetnica, OŠ Antuna Mihanovića Zagreb

 Informacijsko čitanje (čitanje sa razumijevanjem) – ogledni nastavni sat sa dijelom djece 7.a i 7. c razreda; potom je uslijedila rasprava o viđenom

 

Ivana Čarapina, stručna suradnica knjižničarka, OŠ S. Radića, Metković

Referentna zbirka - ogledni nastavni sat 4. d

 

Martina Glučina, nastavnica povijesti i dipl. knjiž., stručna suradnica mentorica , Srednja poljoprivredna i tehnička škola, Opuzen

Kritičko mišljenje pri analizi povijesnih izvora – ogledni nastavni sat 8. c

 

Ciljevi skupa su bili osnažiti stručne suradnike knjižničare za:

  • izvedbu oglednog nastavnog sata nastavnog područja školsko knjižničarstvo;
  • povezivanje s drugim kolegama u svojoj školi i izvan škole kako bi u radu s učenicima vođenim istraživačkim učenjem osnažili učenike u korištenju knjižnično-informacijske pismenosti za postizanje kvalitetnijih obrazovnih postignuća;
  • razumijevanje važnosti planiranja sadržaja u skladu sa željenim ishodima učenja;
  • primjenu Bloomove taksonomije obrazovnih ishoda knjižnično-informacijske pismenosti;
  • razmjenu iskustava vezanih uz vrednovanje znanja učenika;
  • prepoznavanje važnosti školskog knjižničarstva u osnaživanju interdisciplinarnog pristupa suvremenoj nastavi

 

Metode i oblici rada: plenarno izlaganje, ogledni nastavni sat i rasprava.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju